FAQ

Jak MIA Club funguje?

Je to jednoduché. Portál MIA Club umožňuje svým členům získat určité % z ceny nákupů na internetu zpět. Výše slevy se liší podle sortimentu nebo partnera a najdete ho vždy ve vizitkách jednotlivých obchodů.

Své nákupy na internetu pak jednoduše začnete přihlášením na stránkách MIA Clubu, ze kterých přejdete do vybraného obchodu. Tam už nakupujete tak, jak jste zvyklí. Není třeba nikam zadávat kódy nebo hesla.

My tento nákup včetně výše odměny hned zaregistrujeme na vašem MIA účtu. Tam na vás počká minimálně 14 dní (zákonná lhůta na navrácení zboží pořízené on-line) a po schválení partnerem můžete zažádat o její vyplacení přímo na váš účet. V jaké stádiu se jednotlivé položky nachází uvidíte přehledně na svém MIA účtu.

1

Registrovaný člen klubu se přihlásí na www.miaclub.cz...

Vždy vás
mile překvapíme  
2

Přes MIA Club se proklikne a běžně nakoupí ve svém oblíbeném e-shopu...

 
 

3

Obchodník pak schválí a zašle garantovaný CashBack na MIA účet...

Co je to "cashback", tzv. peníze zpět?

Cashback jsou doslova "peníze zpět", které získáte jako registrovaný a přihlášený uživatel na Miaclub.cz. Počítá se z každého nákupu v obchodě, který si na našich stránkách vyberete, jako přihlášený uživatel se do něj prokliknete a nakoupíte. Ve vizitce každého obchodu na Miaclub.cz hned vidíte informaci o tom, kolik peněz zpět můžete získat (určité procento z ceny objednávky nebo pevná částka).

Proč je nutná registrace?

Jedině po registraci a přihlášení do členské sekce vstupujete do daného obchodu přes váš jedinečný kód. Díky němu vybraný obchod pozná, že přicházíte z Miaclub.cz a my zase dokážeme zjistit, že jste u partnera nakoupili a vrátit vám část peněz zpět.

Jaká je minimální částka pro výplatu?

Minimum pro výplatu v případě cashbacku za nákupy je 100 Kč.

Peníze se vyplácí převodem na váš bankovní účet a požádat si o ně můžete jednoduše v okamžiku, kdy jsou schváleny partnerem, a to přímo ve svém MIA účtu. Samotný převod pak trvá cca 3 dny.

Za jak dlouho po nákupu uvidíte na Miaclub.cz získané peníze?

Už do několika hodin uvidíte na svém účtu informaci o provedené objednávce i očekávanou částku. Pak už jen čekáme, až danou objednávku obchod schválí tzn., že zboží je zaplacené, bylo doručeno a uplynula lhůta pro vrácení zboží zákazníkem (min. 14 dní ze zákona).

Za jak dlouho budou peníze za nákup schválené?

Doba schválení je u každého obchodu jiná, a to v závislosti na jejich pravidlech a lhůtě na vrácení zboží. Ta je minimálně 14 dní. Nutné je započítat i dobu doručení v případě zahraničních obchodů

Obvyklá doba schválení je 1-3 měsíce. U zahraničních obchodů (zejména čínských) není výjimkou ani schválení za 5-6 měsíců.

Co znamenají "zamítnuté" peníze nebo nulová částka za nákup na vašem účtu?

Pokud došlo k vrácení zboží v ochranné lhůtě pro vrácení zboží bez udání důvodu, nároky na cashback z tohoto nákupu se anulují a v transakcích tak klient uvidí poznámku "zrušeno". Ke zrušení nároku na cashback dojde i v případě, že partnerský e-shop transakci z nějakého důvodu zablokuje či zruší. Tyto případy budou řešeny vždy individuálně. Nulový cashback v seznamu transakcí může znamenat využití nabídky partnera na zboží či službu, kterou nabízí zdarma, případně se může jednat o technickou chybu v propojení mezi portálem MIA Club a partnerským e-shopem. V těchto případech nás, prosím, kontaktujte na e-mail podpora@miaclub.cz, děkujeme. 

Proč se nezaznamenaly některé vaše nákupy?

Objednávku je nutné udělat hned po prokliku z Miaclub.cz v okně, které se vám otevře a bez předchozí návštěvy jiných stránek než daného obchodu. Nenechávejte ji na později, nemusela by se u nás správně zaznamenat.

Zároveň je nezbytné zkontrolovat následující:

  • cookies jsou ve vašem zařízení povolené
  • ve vašem webovém prohlížeči nemáte aktivní doplňky pro blokování reklam např.Adblock.
  • před nákupem uskutečněným přes proklik z webového portálu MIA CLUB jste nenavštívili jiné slevové portály či daný obchod přes jiné odkazy. V historii vašeho prohlížeče mohou totiž být zaznamenaní jiní provizní partneři a informaci o uskutečněném nákupu není možné získat. Doporučujeme před každým nákupem vymazat ve vašem prohlížeči cookies

Ojediněle se technickou chybou může stát, že se objednávka nezaznamená.

V tom případě nám prosím zašlete na podpora@miaclub.cz informace o objednávce: obchod, kde jste nakoupili, číslo objednávky, její hodnotu bez poštovného a datum, kdy proběhla.

Takový nákup ověříme přímo u obchodu a uděláme vše pro to, abychom vám za ni mohli peníze připsat.



Je to tady! Stačí vložit Váš e-mail a můžete začít využívat všech výhod MIA Clubu.

Jsem tu poprvé,
CHCI SE REGISTROVAT

Registrovat přes Facebook
VYTVOŘIT ÚČET ZDARMA

CHCI SE PŘIHLÁSIT
do svého účtu

Přihlásit přes Facebook